Conflictoplossing met zorgvragers en teamleden

Elk conflict heeft een stukje rationele en emotionele argumenten die maken dat een dialoog, een conflict wordt. En hoewel de grond van het conflict anders is, verschillen conflicten niet zoveel van elkaar. De oplossing bereik je meestal ook op dezelfde manier. Dus of je nu op ramkoers ligt met een collega, of een aanvaring hebt met een zorgvrager of zijn dierbaren, ... de oplossing ligt in een stappenplan. 

  • Waarover gaat het conflict ogenschijnlijk?
  • Waarover gaat de grond van het conflict?
  • Welke elementen in de dialoog rond het conflict zijn emotioneel, welke rationeel?
  • Hoe maak ik van emotionele argumenten rationele argumenten?
  • Hoe los ik rationele conflictelementen op?
  • Optioneel: Hoe geef ik feedback

Een stukje theorie, maar vooral veel casussen uit de praktijk maken deze vorming nuttig, boeiend en vaak erg grappig. Een fijn leermoment.

Duur van de vorming en kostprijs:

  • Duur: 3 uur zonder gesprekstraining
  • Duur: 6 uur met gesprekstraining
  • Verplaatsingskosten 0,36 €/km van en naar Willebroek
  • Prijs per uur 75 €

Graag een afspraak of meer informatie?

Contacteer ons
Webdesign by

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

x